pondělí 22. července 2013

Recenze: Rtěnka Maybelline Color Sensentional 612 Peach Pearl Diamonds

Ahoj všem!
Jako úplně první recenzi jsem si pro vás připravila rtěnku od značky Maybelline. Je to řada Color Sensentional a rtěnku mám v odstínu 612 Peach Pearl Diamonds, což je krásná broskvovo světle hnědá rtěnka s malinkýma zlatýma třpitečkama.
Tak, rovnou se na to vrhneme a začneme obalem. O ten jsem měla ze začátku trochu strach, aby mi v kabelce náhodou nepraskl nebo něco, ale nakonec jsem byla sama docela překvapená, že obal je vcelku bytelný. Jinak je obal žvýkačkově růžový a nádherně odráží světlo, takže když ho vytáhnete z kabelky na slunce, krásně září, což je podle mě naprosto úžasné :-)

Přejdeme k obsahu rtěnky. Vysouvání je klasickým otáčecím systémem, barvu už jsem popisovala, na rtech vykouzlí krásný hnědý nádech. Je to taková velice neutrální rtěnka, možná bych řekla skoro nude, ale má v sobě množství třpitek a opravdu je, víc než nude, spíš hnědá.
Konzistenčně je rtěnka hodně krémová, nemusíte pod ni dávat žádný balzám. Většinou to tak bývá, že když je rtěnka krémová, je taky hydratační a tahle je přímo vysoce hydratační. Výdrž tedy není nic moc, jídlo rtěnka nezvládá a je po něm potřeba rty znovu přetřít, ale myslím, že kdo má rád krémové rtěnky, určitě mu to nebude vadit :-) Ještě by bylo dobré zmínit, že rtěnka nezalézá do vrásek.

+ Krásný obal
+ Krémová konzistence, vysoká hydratace
+ Nezalézá do vrásek
+ Velký výběr odstínů

- Špatná výdrž

Rtěnka si podle mě zaslouží čtyři body z pěti, co si o tom myslíte vy, máte některou rtěnku z řady Color Sensentional? Určitě mi dejte vědět a jinak mějte pěkný den! :-)

2 komentáře:

  1. Moc nejsem na takovédle až moc přirozené odstíny u rtěnek, ale tahle vypadá fajn. Pokud tam třpitky nevadí a když to nepíšeš tak předpokládám že nevadí, je to vlastně super, protože já třpitky ve rtěnkách miluju. Je to zvláštní ale fakt jo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda určitě nevadí :-) Nemají žádnou otravnou štiplavou vůni, ani nic podobného, takže super. Děkuji za komentář :-)

      Vymazat