čtvrtek 25. července 2013

Zničené vlasy? Teď už ne!

Ahoj všem!
Protože už nějakou dobu se mi doma válelo pár věcí, které slibují regeneraci vlasů, rozhodla jsem se všechny tyto věci spotřebovat, vybrat jeden nejlepší produkt a na základě výsledků vám přiblížit, co vlastně s mými vlasy udělal. A protože jsem byla nakonec spokojená s dvěma věcmi, přiblížím vám obě dvě, abych vás neochudila o to nejlepší :-) Shodou okolností jsou oba produkty od stejné značky, a to od Bione Cosmetics, což je podle mě trochu podceňovaná česká značka, takže se pokusím její klady dostat na světlo já, muhehe :-D

1) Bione Cosmetics Keratin Vlasová maska
Tahle maska z řady Keratin obsahuje Panthenol, Lecithin, vitamíny E a B, kyselinu lipoovou, vitamínový olej z obilných kličků a neobsahuje silikony. Na lahvičce stojí, že doplňuje vlasovou strukturu narušenou okolními vlivy (slunce, barvení, fénování a žehlení, sůl, odbarvování, stárnutí atp.), což si myslím, že splňuje docela obstojně! Ale prd obstojně, tahle maska mě prostě nadchla, protože mám po ní vlasy zdravější a hezčí, nemám je vůbec zplihlé, právě naopak, maska jim dodá objem i lesk a vlasy se nelámou. Dokonce se snadněji rozčesávají, což je pro mě další skvělá věc, protože potom v hřebenu nezůstane spousta vytrhaných vlasů. To taky napovídá tomu, že vlasy jsou díky masce skutečně pevnější. Konzistenčně je taková maličko tekutější, ale myslím že to ničemu nevadí. Vůně je taková nijaká, prostě přirozená. Za mě jednoznačně palec nahoru, asi si zajdu ještě pro šampon z téhle řady, protože téhle masce opravdu nemám co vytknout. Dokonce je možné ji použít na jakýkoliv typ vlasů, jak suché, tak mastnější. Mamka ji totiž používá taky a moc jí vyhovuje. Návod jak masku použít je vzadu na lahvičce, ale pro jistotu vám sem přidám i fotku, aby jste si udělaly představu :-) Jinak cena je velice příznivá, maximálně do 100 korun.

+ Zdravější vlasy
+ Objem a lesk
+ Pevnost vlasů, nelámou se
+ Snadné rozčesávání
+ Vlasy nezatěžuje
+ Cena

2) Bione Cosmetics DUO Tekuté vlasy
Regenerace v tekuté formě, která se po umytí vlasů nastříká pomocí praktického rozprašovače do délek vlasů a na jejich konečky. Měla by opět doplňovat poničenou vlasovou strukturu, s čímž můžu jedině souhlasit. Díky pravidelnému používání tohoto spreje nemám roztřepené konečky a celkově mám lesklejší vlasy. Navíc sprej dodá i objem a vlasy nijak nezatěží. Vůně už je sice maličko vtíravější, ale není potřeba mít strach, do rána je ta tam :-) Tohle je skvělá péče o vlasy a můžu ji vřele doporučit. Cena je opět zhruba do 100 korun.

+ Objem, lesk
+ Žádné roztřepené konce
+ Vlasy nezatěžuje
+ Cena

Doufám, že vám moje tipy pomohly a určitě se po těchto dvou věcičkách podívejte, jsou vážně super :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat